Kontakty:
ELEKTROČAS s.r.o.
  Hlavná 48
  900 27   Bernolákovo
  tel.: +421 2 45993 714
  M: 0905 401 108
 

QR code
 Udalosti
5/5
Elektrolab
QR code
 Odporučte nás
  • Podeľte sa o pozitívnu skúsenosť z našej spolupráce a odporučte nás Vašim známym a priateľom:
 Online status

Dochádzkový terminál EDS - 04/B2M

Profesionálny dizajn odrážajúci požiadavky klientov v spojení s dotykovým kapacitným displejom a výkonným procesorom ARM s množstvom RAM ho predurčuje na použitie hlavne do reprezentatívnych priestorov ako sú banky, finančné inštitúcie, poisťovne ale aj v zdravotníctve, školstve, v priemyselných a výrobných podnikoch.
 

 
Hlavné črty:
• Unikátny jednoduchý dochádzkový terminál.
• Zabudovaná webkamera, ktorá umožňuje zaznamenávať kto použil jednotlivú kartu/prívesok,
čo robí aj kartovú dochádzku omnoho prehľadnejšou.
• Elegantný dizajn, jednoduchá inštalácia.
• Farebný displej, sprievodca pre jednoduché použitie.
• Celá administrácia sa dá vykonávať priamo na zariadení, alebo z počítača.
• Ekonomická séria dochádzkových terminálov s obrovským 10 palcovým dotykovým displejom.
• Môže byť použité samostatne alebo v LAN sieti.
• Podpora sťahovania dát prostredníctvom USB portu.
• Kompatibilné karty:  MIFARE 13,56 Mhz a EM 125 kHz (podľa požiadavky).

Technická špecifikácia:
• Hardvér: Dual Core 1,2 Ghz ARM
• Napájanie: 12V DC 1500mA
• Prevádzková teplota: 0°C – + 45°C
• Prevádzková vlhkosť: 20% – 80%
• Čas odozvy: 0.5 – 2 Sec.
• Dosah čítačky: 5cm
• Komunikácia: TCP/IP

 
Softvérové moduly:
• Dochádzkový systém: Možnosť sledovania a spracovania dochádzky zamestnanca v rôznych typoch prevádzok (administratíva, výroba, časová aj úkolová mzda).
• Prístupový systém: Kontrola pohybu osôb, obojstranne kontrolovaná dochádzka, možnosť nastavenia oprávnení na vstup pre jednotlivé osoby, možnosť nastavenia časového obmedzenia pre vstup iba vo vopred určených časoch.
• Návštevný systém: Ovládací pult je základný ovládací prvok pre vrátnikov. Obsahuje okamžité stavy o osobách a vozidlách v priestore, ich menný zoznam, dĺžku návštevy a iné dôležité informácie.
• Stravovací systém: Objednávanie obedov prostredníctvom internetového prehliadača, alebo objednávacieho dotykového terminálu. Možnosť dodať aj výdajový dotykový terminál pre kuchyne. 
• Evidencia výroby: Modul VÝROBA slúži k softvérovej evidencii výroby, k exportom dát do nadradeného systému, k tvorbe manažérskych zostáv pre rôzne prehľady. Každá operácia je sledovaná, jej trvanie, začiatok, koniec.

Hlavné funkcie dochádzkového programu:
1. spracovanie údajov z terminálov automaticky alebo ručne,
2. textové zobrazenie dochádzky jednotlivých pracovníkov za celý mesiac s možnosťou prehľadnej editácie,
3. sledovanie dochádzky, plánovanie dochádzky dopredu,
4. evidencia prestávok,
5. systém sledovania nadčasov, efektívna správa nadčasov jednotlivo aj hromadne,
6. možnosť automatického pokračovania operácií pokiaľ nedôjde k ďalšej zmene na termináloch (nemocenská, dovolenka, služobná cesta, atď.),
7. nastavenie zaokrúhlenia časovej zložky,
8. číselník zmien s možnosťou evidencie pevnej i pružnej pracovnej doby,
9. možnosť nastavenia ignorovania skorých príchodov zamestnancov do práce a neskorých odchodov z práce,
10. inteligentné a automatické rozpoznávanie odpracovanej zmeny - program správne zmenu priradí,
11. číselník zamestnancov,
12. možnosť ručného editovania dochádzky užívateľom (pre jeden alebo viac dní dopredu),
13. spracovanie salda pracovnej doby so získaných údajov o dochádzke z dochádzkového terminálu,
14. ľahký a rýchly prístup k mesačným a denným výsledkom dochádzky,
15. monitorovanie prítomnosti zamestnancov aktuálne,
16. tlač dochádzky jednotlivo alebo hromadne po oddeleniach,
17. exporty dát do personálneho a mzdového systému,
18. automatická synchronizácia dát s nadriadenými systémami (mzdy, personalistika),
19. automatické zasielanie dochádzkových listov zamestnancom mailom,
20. stravovací systém, objednávka stravy cez internetový prehliadač alebo terminál, jedálny lístok prístupný cez internetový prehliadač,
21. možnosť kontroly odpracovaných hodín / salda / prostredníctvom terminálu alebo internetového prehliadača,
22. možnosť pridať prístup zamestnancom pracujúcich z domu cez internet,
23. synchronizácia sviatkov cez internet,
24. viacjazyčné verzie, možnosť výberu jazyka užívateľom (CZE, POL, SVK, ENG),
25. aplikácia využíva systém klient server, údaje sú uložené v MYSQL database,
26. definícia zložky mzdy do ktorej sa ma prerušenie zaznamenane na termináloch započítať,
27. možnosť manažérskej kontroly, kontrola priemerných časov príchodov a odchodov, priemernej dĺžky obeda atď., percentuálne vyjadrenie efektivity využitia pracovnej doby zamestnancom,
28. export do mzdových programov Athos, Codex, Garis, GORA GEO, Helios Orange, HUMAN/HOUR, Karat, Kros Olymp, MRP, MAGNA ERP, Microsoft Dynamics NAV, Noris, PERM 3, ProCeS WISP, Prytanis, SAP, Softip PAM, PAM Sunsoft, TeamSoft, Optimal a ďaľšie ...,
29. výpočet stravných lístkov,
30. a mnoho iného.