Kontakty:
ELEKTROČAS s.r.o.
  Hlavná 48
  900 27   Bernolákovo
  tel.: +421 2 45993 714
  M: 0905 401 108
 

QR code
 Udalosti
5/5
Elektrolab
QR code
 Odporučte nás
  • Podeľte sa o pozitívnu skúsenosť z našej spolupráce a odporučte nás Vašim známym a priateľom:
 Online status

Dochádzkový terminál EDS - 04/B1P

Profesionálny dizajn odrážajúci požiadavky aj najnáročnejších klientov v spojení s dotykovým kapacitným displejom a výkonným procesorom ARM s množstvom RAM ho predurčuje na použitie hlavne do reprezentatívnych priestorov ako sú banky, finančné inštitúcie, poisťovne ale aj v zdravotníctve, školstve, v priemyselných a výrobných podnikochZabudovaný snímač odtlačku prstu zabezpečí overenie totožnosti Vášho zamestnanca.
Zároveň sme implementovali do zariadenia modulárne meranie teploty (je možné pripojiť k zariadeniu aj neskôr dodatočne).

Hlavné črty:
• Unikátny dochádzkový terminál s obrovským 7" dotykovým displejom.
• Zabudovaný snímač odtlačku prsta. 
• Možnosť doplnenia senzoru pre meranie teploty.
• Elegantný dizajn, jednoduchá inštalácia.
• Farebný 7" dotykový displej, sprievodca pre jednoduché použitie.
• Celá administrácia sa dá vykonávať priamo na zariadení, alebo z počítača.
• Zariadenie podporuje viaceré typy komunikácie vrátane Wiegand I/O, TCP/IP a RS232, RS485.
• Môže byť použité samostatne (USB) alebo v LAN sieti.
• Pamäť: 50 000 užívateľov.
• Pamäť prístupov: až 150000 udalostí. (Neobmedzene pokiaľ je zariadenie pripojené k PC)
• Podpora sťahovania dát prostredníctvom USB portu.
• Zabudovaní WiFi prijímač.
• Terminál má zabudovaný akumulátor (v prípade výpadku prídu zariadenie funguje ešte cca 4hodiny).
• Kompatibilné karty: Všetky MIFARE A EM karty (štandardne EM 125 kHz).
• Sledovanie salda a fondov zamestnanca priamo na termináli.

Softvérové moduly:
Dochádzkový systém: Možnosť sledovania a spracovania dochádzky zamestnanca v rôznych typoch prevádzok (administratíva, výroba, časová aj úkolová mzda).

Prístupový systém: Kontrola pohybu osôb, obojstranne kontrolovaná dochádzka, možnosť nastavenia oprávnení na vstup pre jednotlivé osoby, možnosť nastavenia časového obmedzenia pre vstup iba vo vopred určených časoch.

 Návštevný systém: 
Ovládací pult je základný ovládací prvok pre vrátnikov. Obsahuje okamžité stavy o osobách a vozidlách v priestore, ich menný zoznam, dĺžku návštevy a iné dôležité informácie.
• Stravovací systém: Objednávanie obedov prostredníctvom internetového prehliadača, alebo objednávacieho dotykového terminálu. Možnosť dodať aj výdajový dotykový terminál pre kuchyne. 
Evidencia výroby: Modul VÝROBA slúži k softvérovej evidencii výroby, k exportom dát do nadradeného systému, k tvorbe manažérskych zostáv pre rôzne prehľady. Každá operácia je sledovaná, jej trvanie, začiatok, koniec.

Technická špecifikácia:
• Hardvér: Dual Core 1,2 Ghz ARM
• Napájanie: 12V DC 1500mA
• Prevádzková teplota: 0°C – + 45°C
• Prevádzková vlhkosť: 20% – 80%
• Čas odozvy: 0.5 – 2 Sec.
• Dosah čítačky: 5cm
• Komunikácia: TCP/IP
• Vstupy/Výstupy: 1x vstup/ 1x relé výstupy

Hlavné funkcie dochádzkového programu:
1. spracovanie údajov z terminálov automaticky alebo ručne,

2. textové zobrazenie dochádzky jednotlivých pracovníkov za celý mesiac s možnosťou prehľadnej editácie,

3. sledovanie dochádzky, plánovanie dochádzky dopredu,

4. evidencia prestávok,

5. systém sledovania nadčasov, efektívna správa nadčasov jednotlivo aj hromadne,

6. možnosť automatického pokračovania operácií pokiaľ nedôjde k ďalšej zmene na termináloch (nemocenská, dovolenka, služobná cesta, atď.),

7. nastavenie zaokrúhlenia časovej zložky,

8. číselník zmien s možnosťou evidencie pevnej i pružnej pracovnej doby,

9. možnosť nastavenia ignorovania skorých príchodov zamestnancov do práce a neskorých odchodov z práce,

10. inteligentné a automatické rozpoznávanie odpracovanej zmeny - program správne zmenu priradí,

11. číselník zamestnancov,

12. možnosť ručného editovania dochádzky užívateľom (pre jeden alebo viac dní dopredu),

13. spracovanie salda pracovnej doby so získaných údajov o dochádzke z dochádzkového terminálu,

14. ľahký a rýchly prístup k mesačným a denným výsledkom dochádzky,

15. monitorovanie prítomnosti zamestnancov aktuálne,

16. tlač dochádzky jednotlivo alebo hromadne po oddeleniach,

17. exporty dát do personálneho a mzdového systému,

18. automatická synchronizácia dát s nadriadenými systémami (mzdy, personalistika),

19. automatické zasielanie dochádzkových listov zamestnancom mailom,

20. stravovací systém, objednávka stravy cez internetový prehliadač alebo terminál, jedálny lístok prístupný cez internetový prehliadač,

21. možnosť kontroly odpracovaných hodín / salda / prostredníctvom terminálu alebo internetového prehliadača,

22. možnosť pridať prístup zamestnancom pracujúcich z domu cez internet,

23. synchronizácia sviatkov cez internet,

24. viacjazyčné verzie, možnosť výberu jazyka užívateľom (CZE, POL, SVK, ENG),

25. aplikácia využíva systém klient server, údaje sú uložené v MYSQL database,

26. definícia zložky mzdy do ktorej sa ma prerušenie zaznamenane na termináloch započítať,

27. možnosť manažérskej kontroly, kontrola priemerných časov príchodov a odchodov, priemernej dĺžky obeda atď., percentuálne vyjadrenie efektivity využitia pracovnej doby zamestnancom,

28. export do mzdových programov Athos, Codex, Garis, GORA GEO, Helios Orange, HUMAN/HOUR, Karat, Kros Olymp, MRP, MAGNA ERP, Microsoft Dynamics NAV, Noris, PERM 3, ProCeS WISP, Prytanis, SAP, Softip PAM, PAM Sunsoft, TeamSoft, Optimal a ďaľšie ..

29. výpočet stravných lístkov.
30. a mnoho iného.